Wednesday, February 16, 2011

jum berGA!!!!!

 ASSALAMUALAIKUM,,,salam hamba tanda igatan,,,lalallalalalla,,,
k" xyah leceh,,,senarnye aq de join GA,,,
aq nak award yg banyak bnyak bnyak gileee,,,
so aq kene rajen hapdet nih sumee ah setelah sekian lame aq agak mnyepi bersama blog tercinta,,,muah"
k daaa x mrapu,,,,




dengan manja nya berkata : MOMMY!!!!!SAYA NAK HADIAH DARI MOMMY~~~~~~  (^___^)


syarat"???ade syarat nya tau : ~~

  • Korang perlu jadi FOLLOWER blog aku
  • Copy gambar hadiah tu dan letak dalam blog korang beserta tajuk SAYA NAK HADIAH DARI MOMMY
  • kemudian, korang letak nama dan link blog korang kat tempat comment aku (bukan apa, senang aku nak jejak semula)
  • Tag sekurang-kurangnya 3 orang kawan untuk join sama GA nie
                    >>>>>nih budak" yang aq tag,,,,<<<<<
(semua ah senang cter t ade yg kecik ati naaa mampos,,,amik" kita kongsi k!!!kan sesama 1 malaysia,,,,xyah kedek naaaa) :)

  • Tarikh tutup penyertaan, 28 Februari 2011
  • Apa hadiahnya? jeng3.. rahsia.. Aku akan pilih 3 orang pemenang bertuah..
  • Lagi ramai yang sertai, lagi banyak hadiah yang akan aku bagi..
  • Join okeyh!! Selamat berGA...!!

COMEL COMEL SEMUA YANG BACA NI KAN !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...