Sunday, August 21, 2011

semangat hilang bile dia down!!

hurm,,,kesah n tajuk entry kali ni???x kan!!!ok bagus,,,mmg x soh kesah pon,,,,aq jek rse bnde ni,,,aq x tau dia kan,,,hurm,,,aku akan hilang semngat x sme time aq msuk dulu pas uh bersama dgn dia,,skunk jauh sgt berbea,,,mmg ketara aku sangat laaa FAKE beb~~~no wonder lah akk ofis aku kate,,,xyah FAKE" lagi laaa pika,,,,aq terpaksa meFAKE kan sume ape yg aq wat,,,aku happy aku FAKE,,,aku senyum aku FAKE,,aq gelak aku FAKE,,,sdgkan aku nak bercakap pon aku tersangat laaa FAKE!!!berlakon beb~~~t lagi aku down~~~t mule laa mengarot aku buat~~aku dah janji dgn dia aku x buat lagi~~~aku tunaikan,,,tapi aku perlukan dia macam dulu,,,,untuk insan yang tersayang,,,bngun lah kuat kan semangat,,,xkn hnya kerna dgn perbuatan dari dia awk nak berdiam kan diri,,dgn diam diri masalah xkan selesai,,,lau awk dia jaa,,,,lagi dia suke,,,lagi dia bermaharajalela,,,awk tau x,,,lagi laaa setan dia bersorak gembira,,,awk diam jaaa tnpa de sebarang reaksi,,,awk tertekan,,,untill when sayang~~saya x sggop nak tgk awk mcmni,,,ye saya salah,,saya ngaku saya salah!!!pliz,,,saya perlukan semangat saya balik,,,saya perlukan awak~~~pliz,,,saya nak manja" n awk,,pliz,,,pliz give me ur smile,,ur cute face,,,ur laugh,,,ur voice,,,ur self,,,pliz,,,i want u!!!!!ya ALLAH,,kau bagi lah kekuatan pada dia ya ALLAH,,,amin~~~




 

knape n gambar ni,,,erm,,,hanya basikal & biola,,,tanpa kite bnde ni ley bergune ke???
biola tnpa pengesek dgn si tukang gesek,,biola ley menyanyikan nada" nye ke???
basikal,,tnpa penunggang nye ley gerak ke???ape BOLEH???eeee sius aaa,,mmg laaa lau d tarik ley gerak,,,=.=",,,x ley kan,,,hah,,,aku tanpa kau cam kosong~~~SUMPAH doe aku tak pernah rase tok aku wat kan diri aku ni seFAKE macam ni,,SUMPAH~~~~daaa laaa pale daa berat ni pk nak FAKE jek smpai bile,,,pada yg aq nak sedap kan ati dari tengok aku FAKE uh,,aku mintak maaf bnyak" aku dalam proses memFAKE kan diri aku ni lagi,,,so harap paham,,,:D



COMEL COMEL SEMUA YANG BACA NI KAN !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...