Friday, September 23, 2011

royanundalwau~~~~

•♥• sy xbgs dlm ENGLISH,,tapi sy blh bgtwu yg..I LOVE YOU ♥ !
•♥• sy xbgs dlm GEOGRAFI,,tapi sye boleh tahu awk tinggal dalam HATI saya ♥ !
•♥• sy xbgs dlm SEJARAH,,tapi sy INGAT FIRST TIME saye kenal awak ♥ !
•♥• sy xbgs dalam KIMIA,,tapi sy blh bgtauTINDAK BALAS sy bila awak senyum ♥ !
 
SAYANG AWAK SYAZWAN BIN AHYA~~~~~~


erm,,,knape mesti prasaan nih wujud beb???knape mesti ade prasaan nih beb~~~awek vs game???hah lebih siket xde kurang nye laaaaa an~~~aku kne diamkan jaaa???smpai bile???ko sdar x yang kau nih!!!taaaah laaaa taaatau laaaa aku weh nak kate pe lagi,,,lau daaaa "ex" ko still ley reply mesej,,,agkat kol die,,,but me???no!!!!x~~~x kan mungkin bisaaaa tau!!!!erm~~~tapi xpe,,,slagi aku ley caye kan kau~~~ok~~~aq tau ko daaa kne tapi aq diam jaaa~~~nk tau cmne aq tau,,,biarlah rahsia ok~~~ko kne lawan,,,ko hafal surah ayt kursi??1000 dinnar???4 kul???bace laaaa ape lagi,,,,bukan nk kate aku "perfect" laaaa tapi aq tau mne "syirik" n x~~~aq nak wat boley jaaaa~~~tapi aku masih waras lagi,,,alhamdulillah laaaa an~~~dgn kewarasan aku nih aku x lagi nak buat bnde" alah cm gitu~~~~SYIRIK!!!!pandai ckp putoskan nih itu hukumnya dosa~~~abes lau curang dgn ikatan uh hukumnya ape???weh~~~kau uh budak universiti islam antara bangsa ok~~~wajib TAHU!!!nih x~~~=.=" aku taaatau laaaa nak ckp cmne lagi~~~subhanaALLAH,,,ko daaaa bagi nasi kangkang ke~~~pegi laaa lantak,,,tu dosa kau dgn ALLAH,,,aaaaa~~~~tah aaaa~~~PENAT pk!!!!!sabot pale ox~~~


account 2????STOP nak ckp" lau die ade acc lagi 1~~~~aku percaya die,,,so xde hasutan keliling~~~aku daaa mule knl die sape~~~ok terima kasih atas reminder itu ye~~~

COMEL COMEL SEMUA YANG BACA NI KAN !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...