Sunday, October 16, 2011

=.="

xsgka memang!!!!!memang xsgka...
penyakit yg ade time tadika dulu kini kembali menyerang,,,,
kalau x pantang makin melarat...
hahhahaha,,,


aku nih degil beb,,,so no wonder laa lau aku men langgar jek aaa an!!!!penyakit uh ujian jaaa beb!!!aku ley lalui sume ujian NYA dalam dunia "PERCINTAAN",,mmg tiada alasan utk aku lemah tunduk jek if aku "sakit" sekalipun,,,,yg aku tau skunk nih,,,kat skeliling aku ade family aku,,,kwn" aku,,,org yg aku syg,,,aku ley lawan bile mereka ada,,,so aku x perlu nak lemah dgn penyakit nih!!!hurm~~mmg if aku pk bnyak aku akan cam,,,,aaaaa tah!!!payah nak ckp,,,nvm,,,apa yang aku rase,,biar aku sorang jek yg rase,,,


lately,,aku bnyak senyap jaa,,,pasal ape ekkk,,,,mybe sal aku tau kot pnyakit dulu kini kmbali mnyerang,,,,,aaaa itu bukan alasan yang utama,,,tpi ape ekk,,,aku pon x tau laaa beb ape pasal,,huh!!!=.="...semoga ALLAH bagi aku lebih banyak petunjuk utk aku terus kuat dalam melalui ujian dariNYA ini~~amin ya rabb~~~ :D


COMEL COMEL SEMUA YANG BACA NI KAN !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...