Monday, November 7, 2011

cuba untuk menjadi seTABAH yang mungkin

oi stalker,,look,,,tajuk entry aku uh,,,,yes i am,,,rugi beb sape dapat aku,,,aku nih cam iguana ( x betul spell die???,,lantak!!!!)bak kata bos aku,,,"masuk air",,,yes i am,,,aku ley berubah watak,,kejap aku ley cam ni,,,cam uh,,,itupun mengikut situasi laaa,,,,tapi lau bab SAYANG , CINTA, maaf,,aku x main main,,,yeee kau kata kau jenis yang menilai org dgn cre tgk org uh,,,betul!!!!semua org boleh wat,,,tapi x semua org ley tau ape yang di rasekan oleh setiap org,,,kan!!!! ok baik,,, aku still igt lagi,,, aku x ley lupe kan yg lme,,n still syg kat die,, tapi kau kate ape?? kau kata cmni,,, kau x mampu nak wat aku lpekan die,,tapi hnye aku jeee yg mmpu utk laksanakannye,,,x gune ckp jek tapi xde perbuatan nye,,ok now,,,aku boleh buat,,kenapa kau tak boleh buat???ok baik,,, aq x kesah kalau ex kau tu xde pape ikatan lagi,,, dan kau pun sedar yang kau di per anak ikan kan,, tapi knapa kau macam ni?? ok mungkin pada kau xde pape,,, biasa,,ok baik,,,walau pape pun aku tetap tak akan mengalah dgn ex kau,,,beb!!!pergh jijik siol nak jilat ludah yang dah jatuh kat tanah uh beb!!! sedar laaaa.... aku jadi macam nih pun sbb aku SAYANG CINTA kat kau!!!!!aku kuat kan ati aku,,,untuk tunggu kau!!! ayt nih!!!!BACA!!! PAHAM KAN!!! ok bai~~~
saya ade sebilah PISAU..
PISAU tu sy guna utk memotong..
pernah jgk terluka kerana PISAU tu.. TP x kisah, tak sakit pun :)
PISAU tu dah lame sy guna.. Skrng PISAU tu dah berkarat..
sy x buang...?
sy x buang sbb sayang nk buang :(

Mcm AWAK jgk !!!

sy ada AWK, sy sayang AWK dan selalu nk bersama AWAK..
Kadang2 terluka jgk sbb awk..
Tapi x pe, sy masih syng awk..
1 je yang x same..
AWAK x berkarat, so, xde sbb sy nak buang AWAK..
Jadi, sy nk simpan AWAK sama dgn PISAU tadi..

Tapi.. PISAU sy simpan dlm laci.. AWAK ??? SAYA SIMPAN DALAM HATI SAYA!

COMEL COMEL SEMUA YANG BACA NI KAN !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...