Wednesday, December 28, 2011

6 bulan ...


27 aribulan 7 2011   nih tarikh aku dengan syazwan .. heee ,, baru ok!!
ok xde entry aku lagi sal bulan bulan kapel nih ,,,
ok!! tapi knape aku late post ?? sbb~~

1) aku malas nak taip
2) xde mood nak taip
3) bnyak keje !!!


DAN

tgk !!! hensem laaa sayang pakai songkok !!! sius tak tipu ...

ok now aku taip ... yeaaa aku de post sal aku nye request d luluskan !!!sukee sangat sampai aku lupe yg esok nye tarikh genap aku n die..:D ... die de kat gambar kat atas ^ ... mana 1???cari laa~~ :P

ok sayang ,,, kita dah 6 bulan ,,, tapi org rase cam dah 6 tahun...*menggedik tetibee~~~
yeaa~~org jnji org wat,,,org akan tunggu sayang smpai bile bile~~
org akan support syg~~

and~~saya ada hadiah utk kamu sayang ...
nah amik nih !!!


hee nih hadiah tok kamu sayang~~gambar jek ok ,,, t realiti i give you later...


 neway sayang ,,, thanks for everything~~terima kasih banyak banyak sebab ley jadi apa yang org nak ,,, ada di saat org perlukan,,, dan hilang di saat org tak perlu,,,hahaha..dan terima kasih juga sbb ...

1) paham kerenah org macam ne..
2) xtuduh org macam macam...
3) percaya dekat org setia dengan abi ...
4) x marah marah org tak tentu pasal depan org ramai ...
5) x naik kaki tgn dgn org ...

FULLSTOP!!!!!





COMEL COMEL SEMUA YANG BACA NI KAN !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...