Monday, December 26, 2011

di "TERIMA" ....

yeehaa~~ kuang kuang kuang ... lallalalala ... ok menggedik tetibeee ... sius terserlah aku nye miang dalam tepon tadi ,,, malu tau !!!! 

hek ,,, sebenar nya permintaan nih dari dulu lagi chat chat dgn die ,, tapi cam ignore jaaa aku nye permintaan nih ... aku tak pernah nak ckp pon ape kan ,,, cukup la setakat die hargai aku ,,, tak pernah maki aku ,,, tak pernah marah aku ,,, tak pernah naik kaki tgn dkat aku ..... cukup tok memahami aku .. dan akan aku cuba tok memahami kamu sayang .. heee ~~ tok saoalan kamu itu ... saya pun sudah jawab kan tadi !!!  dan semoga doa saya di makbulkn ALLAH ... amin ya rabb ... 

nih nmpak tak gmbar kat bawah nih??nmpak??haaa nih leee permintaan aku weh!!die nmpak HENSEM sangat bila pakai songkok kau tau nyah!!! HENSEM tau die kai songkok ,,, suke sangat ,,, ( gara gara nmpak die kai songkok time raya dalam gambar tu ,,, awwww terpikat aku nyah oi ~~~ )
aku suh die pakai tiap hari JUMAAT jek ... tak pe laa kan ... nnti kalau dah terbiasa ,,, setiap saat die akan pakai kan songkok nih !!!  


neway ABI ... TERIMA KASIH yaaa sayang ..... sbb itu permintaan saya yang pertama pada awak kan ... kan kan kan ~~~ 
nampak tak senyum nih !!!! nampak tak ??? cmni laa saya senyum di sebalik talian saya dengan awak sayang ~~ 

atototo ... sayang comel ... senyum sayang ni ... comel tau!!! muah kakt pp ,,, muah kat idung ,,, muah muah muah kat mulut ...





COMEL COMEL SEMUA YANG BACA NI KAN !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...