Friday, January 27, 2012

selamat kembali !!!

hhahahha !!! dah x boleh nak minum atau makan bende yang SEJUK !!! keeeyyySAH pulak aku kan !!! peduli apeee ~~~ ok suka hati nak kata apa !!! aku mmg degil .... camnih !!! dulu laaa dulu ~~ nih citer dulu aku drjah 3 ... aku asik demam ,,, batuk aku bunyi bunyi ... dem !!! den my mum n my late unty + my grand ma bawak g POLIKLINIK MARIA .. dulu kat depan tanah perkuburan pandan tuu ~~~ jalan nak ke tmn daya tuu ~~~ den pegi laa cek .. die soh masuk dekat 1 bilik nih ~~ sekali kene sedut GAS !!! euuuwww apee tuuu ??? berasap sampai ke mata !!!! ish ~~~ dapat ubat yg banyak !!!! gileee !!! kene bwk ubat pam lagi !!! dem ~~~ pas uh tah camne smakin besar smakin aku abaikan PAM tuu !!! sumpah semak !!!! smoke ... demam ,,, batuk berbunyi tuuu dah lali dah ... nafas tersekat pon aku dah lali dah !!! dah tak leh nak wat pe g dah !!! sumpah lame gileeee kan !!! kawal punya kawal aku egt dah hilang laaa penyakit tuuu !!! +++ pulak ... migrain ... aduh !!! sakit siaaaak palaaa .... nafas tersekat !!! demm !!! mim mim pa wau sin lagi bagus agaknya !!! ya ALLAH !!!! dugaaan ~~~ :) ... so bru bru nih ... batuk aku ++ teruk !!!! darah ??? batuk jek ber darah ??? adoi ~~ g klinik 24 jam kat area ke balai polis depo tuu ~~~ tau receptionist tu kata apa ??? dia kata "adik SEMPUT yee ??" den aku terus kata "TAK!!!" soal macam polis ~~~ ok layan !!! kecik kecik dulu penah kene semput tak ?? den i said .. "PENAH" demm!!!!! "die ley kata klu kecik kecik penah kene semput sampai ke tua laa !!!! dats y laaa batuk berbunyi !!!! "  :( ... so sampai ke TUA laaa semput + migrain menjadi peneman ku !!!! -.-' so NOW !!! SEMPUT ley bawak ke MATI ???!!!! bunyi sedih !!! tapi ini yang hakikat aku kene lalui seumur hidup ku ini !!! :(

ok tgk gambar !!!! aku nak rehat !!!
PESAKIT kene rehat banyak banyak !!!! ngek dieee ~~~ keySAH lak aku an !!!
ni peneman aku DULU la ok !!! SEKARANG ??? pegi  boooolayan bende alah nih !!! SEMAK !!!!


NOR !!!! so pas ni pggil aku NOR ok tayunk ~~~ :D




ley tgk nii note beza nyee normal n astma nye org !! -.-




tapak kaki kita adaa ~~~???






COMEL COMEL SEMUA YANG BACA NI KAN !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...