Thursday, February 16, 2012

ape ape jek laa ..

ok entry sakit !!! ape ape jek laa !!! ok now see !!!! BAHAGIA ? ape tu BAHAGIA ?? aku tak tau apa makna nya BAHAGIA .. apa tuuu ??? APA !!!??? ada sesiapa ley tolong bagthu mkne   BAHAGIA  ??? SUMPAH aku x   BAHAGIA  !!!! aku tak   BAHAGIA  !!! duk kat ospital   BAHAGIA  dulu agaknye baru aku   BAHAGIA  kan !!! SYUKUR !!! yeee memang aku bersyukur,,,tapi aku nak keBAHAGIAan macam mane org lain   BAHAGIA  ,,, aku nak rase apa itu   BAHAGIA  ...aku rasa hanya DERITA ,,,, GELAP ,,,, SUNYI ,,, ujian aku ,,, takdir aku kot,,,bila agaknya aku nak rasa diHARGAI...di TEMANI...di CERIAkan...BILA WEH??BILA????????????hnya MANIK MANIK PUTIH tanpa warna yg menemani aku setiap saat,detik,,hari,,minit,,...MATI...senang kan~~ tapi pk balik...sape nk jaga parents aku,,,sape nak nih sape nak tuu lau bukan aku !!!! acik M n S nih pon kejap serang kejap tak ~~~ aduh !!!!! nak serang serang jek trus,,,tak yah sejap baik sejap tak ~~~ aduhai ~~
sayang aku tetap tak bersisa dekat kau insan oi ~~~ k DAAAA~~

COMEL COMEL SEMUA YANG BACA NI KAN !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...